Seg stängning..

Jag har seriöst en väldigt creeepy granne. Gör saker som inte känns ok. Tur jag bara bor här över somaren. Snart vågar man väl inte röra sig i lägenheten?
Ja ja.. Jag har haft Carro på besök idag, fikat, gjort Leksand (på 5 minuter?!) och såklart fick jag presenter ;) Lägger väl ut ett par bilder sneare så ni får se.
'
Nu sitter jag på jobbet, har stängning. Chefen var in för ett tag sen och frågade om jag var här varje kväll. Känns så ibland ;) Hehe! Men vad gör man när man blir erbjuden lite extra timmar liksom?! Klart man tackar ja :)
'
Igår var jag på Zumba i parken. Sa jag de? Gick 3 minuter i och jag kom precis i tid. Var kanonväder också. Solen sken på oss hela timmen! Vad jag har förstått kommer det att vara Zumba varje torsdag hela sommaren. Och det hurrar jag för! Zumba i solen 3 minuter bort. Jippie!
'
Imorgon ska jag jobba typ hela dagen, sen på söndag, min dag :), är jag ledig och får en massa fikagäster i min lilla lägnhet! Ska bli trevligt!
På måndag får jag också lite gäster och på onsdag blir det middag med Johanna! Men efter det så börjar mitt nya liv som 23 åring. Jag har lovat mig själv att mitt liv som 23 ska bli great! Så det startar såklart med att komma igång med träningen igen (ska ju köpa mig nya skor) och såklart bli supernyttig i matväg ;) Och självklart ska ni
få vara med på ett hörn av mitt supergrejta år!
'
'
'
Jag saknar föresten min lilla flicka så sjukligt mycket! Åh! Jag drömmer om henne och tänker på henne varje dag! jag önskar hon var här med mig ♥
'
image description
Mitt hjärta!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0