Motion och sånt där..

Har varit dålig på att blogga nu för datorn är ju hela tiden ockuperad, om den funkar?! Och jag kan inte logga in på bloggen på mobilen och jag vet inte varför?
'
I alla fall. Jag har invigt mina nya springskor! Tyvärr har jag inte SPRUNGIT än, men jag gav mig ut i 50min och körde trappgrejen! 33 trappsteg, upp ner upp ner. Vet ni vad jag menar? 33, 32, 31, 30 osv.
'

'

'
Rockringen har också varit framme mer än vanligt! Så that's good!
'
Jag ser just nu på ett program på 4an om nån familj som behöver gå ner i vikt. Det är en 13årig pojke som är överviktig och han bröt ihop vid första invägningen. Usch, it broke my heart! Stackars liten.
Det är sånt här jag har som motivering :-) Så nu ska rockisen fram tills programmet är slut! Sen ska jag snöra på mig skorna och hinna med lite motion innan jag ska cykla till jobbet.
Gotta get my shit together!!!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0