Shoppingen i Borlänge

Sitter mätt och belåten och väntar på att min sambo ska komma hem. Fick åka in en timme tidigare till jobbet idag så jag hann inte riktigt landa innan jag skulle iväg efter shoppingen i Borlänge. Nu har jag packat upp mina shoppingkassar. Byxorna och de söta skorna har jag redan använt!
Och så testade jag munken i håret. Mitt hår är dock lite jobbigt och allt fastnar inte där de ska.
'
'
Och så var det löparskorna, så nu kan jag börja springa! Inga fler ursäkter ;-)
Fick ordentlig hjälp att hitta rätt skor.
'
'
Och sen de nya inneskorna för inomhus träning :-D
'
'
Köpte sånnadär strumpor som "andas" också. Kanonskönt! Kommer bli lite annat än mina gamla instängda skor från förra året!
'
Som sagt. Inga fler undanflykter nu. Det är "time for change"!
'
Det var alltså det där jag i princip fått i födelsedagspresent. Det är det jag fick ihop med presentkort + pengar jag fick i present! så tack alla söta som gav mig det :-)
'
Jag provade en massa skor idag och jag ville så gärna köpa typ tio par med klack!! Men jag har ju hur många som helst hemma som jag inte använder så jag ska väl inte köpa fler. Kläder är dock inte så kul att titta på, köpte byxorna bara för jag var tvungen att ha nånting till jobbet. Men nu ska jag inte handla mer förrän jag är i form för det ;-)
'
Pepp pepp pepp!!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0