Kalas, på kalas!

Nu (äntligen?) har jag kalasat klart! Det har varit kalas, på kalas i en veckas tid nu. På onsdag ska jag äta middag med Johanna, sen är det helt och hållet slutkalasat för mig! Då måste jag get in shape för bröllop i augusti :-)
'
Idag var sista fikagästerna här. Zara med familj! De blev lite fika, lite skratt med de små sötnosarna och ett snyggt inslaget paket (i en apotekspåse) Hihi! Fick ett hopprep med tyngder i handtagen! Så nu ska väl grannarna bli & tro dom har en elefant på övervåningen?!
'
'
Igår var Lindarna här & så mamma & co. Micke agerade kameraman hela dagen så fick lite kul bilder från gårdagen ;-) Fick en massa fint och flara saker av det jag önskat mig! Har samlat på mig nog med presentkort för två par nya träningsskor! Så någon dag sja jag väl pallra mig till Borlänge för lite shopping :-D
'
'
Var en mysig dag :-)
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0