Då var jag alltså 23...

Och det var nu mitt nya braiga liv skulle börja! Så det får jag vl börja styra emot nu då :-) Känns bra. Men frågan är om jag inte avvek lite redan idag..? Men men... Jag får ta en dag i taget! Jag ska i alla fall börja första veckan med att köpa två par skor och hämta lite post i Borlänge, så vi får lite ordning på saker och ting.
Nu ska jag göra lite nytta och betala lite räkningar som kommit på efterkälke. Sen ska jag... Ja? Planera morgondagen kanske. Ska försöka hinna till Falun på möte + lunch innan jag börjar jobba. Undrar om det går ihop? Och så måste jag komma på vad jag ska köpa till Johanna i present till vår middag på onsdag!
'
Härom dagen var föresten Carro här på fika och då fick jag ju som sagt lite paket ;-) Den ena testades idag! Och den fungerade fiiiinfint! Jag FLÖG upp ur sängen!
Leendet samt den vänliga frasen gjorde ju att man inte kunde bli för morgonsur heller ;-)
'
Sen fick jag en perfekt mugg till den kommande fastan också! Sist var de lite krångligt måste jag säga..
'
Här har ni den, laddad med choklad :-P
'
Ja så nu är det väl inte så mycket mer att vänta på.. Förrutom bröllop. Så nu blir det till att vara stenhård! Men jag är pepp!
Inte blev jag någon miljonär igår heller när jag njöt av vin och skrapade de här. Visst är det väl typiskt?! När ska det där "plötsligt händer det" hända mig?!!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0