Borlängevisit

Ja det blev ju som sagt en snabb visit till Borlänge idag. Fick alla samtal ringda på vägen. Men fy för telefonköer! Usch. Men nu är det gjort i alla fall!
'
Fick lite handlat som jag behöver. Och så en fin present hittade vi på också! Så nu är en del av augustis utgifter överstökat (dock den minsta).
'
Jag har fyllt på med lite pulver också som ska smaka chokladpudding enligt damen i affären? Hehe. Vi får väl se. Behövde en ny shaker och den fick jag på köpet. Blev inte en sån jag hade tänkt mig, men billigare blev det ju ;)
'
Jag var in på min favoritbutik hät i Leksand också. Lundells. Hihi. Där hittar man alltid något roligt att köpa! Undra hur många gånger jag var in där när jag gick i skolan här!? Idag blev det i alla fall en penna och en rulle tejp. Haha!
'
'
Å fyy vad klockan går fort också! Nu börjar jag snart jobba och jag är dötrött! Hade velat lägga mig och vila en liiiten liiiten stund. Men det hinner jag inte :( Jag blir galen på den här tokspringande klockan! Har ju stängning ikväll också, så det passar liksom inte riktigt att vara så trött som jag är just nu. Hade ju tänkt slumra på bussen. Men så som vissa busschaufförer kör och så den här kvava värmen. Det blir ingen rolig kombination :(
Alltså inte riktigt som jag tänkt mig.
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0