Blåst?!

Nu, efter, vad är det(?), 5 veckor? Mer? Har jag kommit på, att tvättmaskinen är det inga som helst fel på! Det fungerar hur bra som helst! Det är bara jag som inte har förstått att det är två kranar man ska vrida på. Åh vad dum man kan känna sig då! Vilken tur att jag inte hann ringa någon om hjälp och säga att den är trasig! Haha! Så nu har jag krånglat i veckor och draaaagit mig för att tvätta, så funkar det ju hur bra som helst! Jaja, då kan jag tvätta oftare nu ;-)
'
Jag har varit ledig idag och då fylls ju dagen som vanligt med tvätt och storstädning. Är inte klar än, men tar en pause vid datorn innan Fais kommer hem. Ska se över om mina timmar och lönen stämmer so far! Lika bra att se efter! Och så tänkte jag ju såklart uppdatera bloggen, eftersom det inte går att komma in från mobilen. Helkonstigt?!
'
Imorgon åker jag till Borlänge på morgonen för att träffa Anna och kika på en 70års present till vår älskade farmor-mormor ♥
Sen ska jag rätt direkt tillbaka till Leksand igen för att göra mig klar för jobbet. Har fått en hel del extra tid nu de sista veckorna av schemat och det känns kul! Bara någon strödag då jag är ledig nu i ett par veckor. Men jag vet inte varför schemat är så kort? Allstå sommaren har inte ens börjat och vi börjar se slutet av säsongen? Jättetråkigt :-( Och för att inte tala om stressande. Vad sjutton händer i höst?! När augusti är slut vet jag ju ingenting.. Läskigt.
'
Jag har varit på lite loppis de senaste två lördagarna. Men det är verkligen inte meningen att jag ska sälja på loppis! Första lördagen försov jag mig så jag kom två timmar försent och fick sämsta platsen :-(
Nu i lördags när jag hade lillebror med mig och vi var i tid, fick en bra plats och himlen var blå. Då är det ingen som handlar?! Jag gick back :-( Så tråkigt! Men plusset är väl att nu är mina loppis grejor nertryckta i endast 2 banankartonger och tar inte så mycket plats.
Inte för att de tar så mycket plats för mig just nu. Alla mina saker är ju pallade hos en vän! Men skönt sen när jag skaffat nåt permanent boende och ska ha alla mina saker igen!
'
'
Jaha. Motion har det inte blivit så mycket idag heller. Var kanonlat på förmiddan och fick sätta igång med städningen långt in på eftermiddan, därav är jag inte klar än! Får se om jag hinner med en liten promenix innan jag tar en dusch och lägger mig. Städning, tvätt och disk först!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0