Träning

Åh vad skönt det var att träna idag! Jag gjorde om mitt gympass lite och så körde jag hårt på Zumban. Karros pass blir bättre, dessutom har jag kommit på att om man jobbar mer med tekniken så blir man svettigare. Kanon! Därför är det bra att vi har speglar på Karros pass. Så man ser om det ser rätt ut liksom.
När jag kom hem har jag myst lite i soffan och tagit hand om mig. Nu ska jag försöka sova. Jag är stark hela dagen, fram till kvällen. Då känner jag mig så otroligt svag och det håller i sig till förmiddan dagen därpå. Men sen kan INGENTING bryta ner mig. Tack vare underbara vänner. Ni vet vilka ni är och jag älskar er
Åh vad skönt det var att träna idag! Jag gjorde om mitt gympass lite och så körde jag hårt på Zumban. Karros pass blir bättre, dessutom har jag kommit på att om man jobbar mer med tekniken så blir man svettigare. Kanon! Därför är det bra att vi har speglar på Karros pass. Så man ser om det ser rätt ut liksom.
'
När jag kom hem har jag myst lite i soffan och tagit hand om mig. Nu ska jag försöka sova. Jag är stark hela dagen, fram till kvällen. Då känner jag mig så otroligt svag och det håller i sig till förmiddan dagen därpå. Men sen kan INGENTING bryta ner mig. Tack vare underbara vänner. Ni vet vilka ni är och jag älskar er ♥
Är bara de här kvällarna som måste bli bättre, för då är jag säker på att morgonen är bra också! Men det handlar om ett steg i taget.
'
Idag fick vi även en ny medlem i släkten! Ett litet "kusinbarn".. Jätteroligt! Ser fram emot att träffa honom.
'
Om bara den här känslan kunde försvinna. Allt skulle vara så mycket enklare då. Men jag har tagit stora steg de senaste dagarna, så jag antar att jag måste acceptera att nu får jag ta små steg igen.
Det blir bra.
'
Finns det liv är det aldrig för sent!
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0