Sömnproblem

Kan inte sova. Borde fan köpa sömntabletter! Vore skönt. Min dröm vore att lägga sig vid 23 och få mina 8 timmars sömn, exakt. Men det förblir nog en dröm.. Förstår inte vad mitt problem är. Alltså jag är supertrött men bara vägrar att somna, oavsett?!

Får väl se hur mycket morgondagens städning blir lidande av min sömnlöshet. Vore ju skönt om jag fick det rejält städat nu. Behövs. Lyckades i alla fall få bort en hel katt som Simba strykt av sig mot soffan, och upptäckte vilken värdelös soffa jag köpte!? Den behövs typ skruvas ihop. Slog i en och en annan spik idag, men skulle behöva borrmaskin och hela skiten för att den här soffan ska sitta ihop.. Men men. Får duga för nu.

Ligger och kikar runt på kändisbloggar och hoppas på att somna på nå vis.. Ibland önskar man att man kunde byta liv.

På tal om det, härligt att Molly vann ikväll! Så himla fin låt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0