Onsdag

Hann klart med städningen igår, med hjälp av nudlar till middag.. Men tror ni inte jag hade glömt att tvätten behövdes vikas in i garderoben?! Men jag sparade det tills idag, var totalt slut igår när jag kom hem! När jag städat klart la jag mig på spikmattan och trodde jag skulle dö där..

Var ju på gym och Body Combat.. Det är i vanliga fall inga som helst problem för mig. Men igår var det D som hade passet, har inte varit på det på länge.. Så hade såklart D bestämt sig för att göra en mix av gamla och nya låtar. Jag trodde jag skulle DÖ efter 20 minuter?! Bara jobbiga grejer! Men det är bra :)
Jag kommer ihåg första gången jag skulle prova Body Combat, då var det D som hade passet. Gissa vad D säger just innan vi ska börja? "Idag kör vi en liten utmaning. INGEN dricker vatten på HELA timmen. Vi kör utan pause!" Bra start va?

Tur att det bara blir Zumba nu.. Kanske liite Cross innan? Är ju en hel timme kvar liksom... Men tog en promenad på förmiddagen så behövs inte så mycket mer idag. Man "måste" ju vila också.... Hmm..

Har haft två timmar möte på jobbet idag, och jag var där innan och skrev rent våra idéer och önskemål, så man blir ju seg av att sitta sådär.

Inte hann jag hänga upp några gardiner heller eftersom solen låg på så jag inte kunde tvätta några fönster. Får väl se om jag kan fixa det imorgon kanske?

Nu ska jag slappna av lite och fundera på ett och annat. Sen blir det ZUMBA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0