Kanon!

Äntligen! Idag var jag pigg och blev på bra humör igen på träningen! Så skönt. Var på gym och sen Zumba, så härligt! Maten har också gått RELATIVT bra. Just för tillfället känns allt toppen! .. Jag är i alla fall värd februaris första stjärna, var nära att sumpa den, men I DID IT! Nu har jag duschat, skurat bdrummet och ätit ris med falafel. Mumsigt. Imorgon blir det lax och potatis! Och eftersom jag sussade i soffan i natt är det dags att bädda sängen nu, innan älskling kommer hem. Hade också tänkt hinna diska? Vi får väl se. .. Har så sjukt ont i höger axel/nacke.. Vad ska jag göra?! Så jobbigt ju.. .. Nästa onsdag ska jag börja sjunga med Leena igen också. Ja blev så sjukt glad när hon ringde! Jag längtar helt sjukt. Så mina dagar börjar fyllas med härligheter, kanske är jag påväg up nu? .. Efter flera tunga dagar hoppas jag på en vändning idag. Och hoppas min älskling kommer snart.. .. Dessutom.. kommer "förbannelsen" att fortsätta? ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0