Kalasat klart!

Jaha, då har jag fått i mig lite mat idag också då. Ska ta och klä på mig och promenera ner till Anna. Men ser så ruggigt och kallt ut ute nu. Var så skönt på dagen med värmande sol. Nu är det mörkt och tråkigt..

Kalasat har jag ju gjort idag och nu lovar jag mig själv att det var sista dagen med en massa skräp. Nu blir det strängare regler! Om den här mjukismagen ska släppa fram några muskler så måste jag vara hårdare! För nånstans där inne är musklerna näst intill perfekta. Så bra magmuskler har jag aldrig haft. Så roligt! Men vill ju att de ska synas lite ;)

Så som sagt, från och med imorgon åker hårdhandskarna på! Så är det bara.

Men hur kan man va så trött? Usch.. Längtar faktiskt till sängen!
Nä, iväg med mig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0