Illamående :(

Usch, varför mår jag såhär?! Var påväg att spy idag och just nu känns det som att det är bara en tidsfråga.. Är det maten som gör det? Eller är det helt enkelt något annat? Kanske stress kombinerat med mat.. Inte är det roligt i alla fall..
'
Som jag sa är min älskling ledig idag, så ville inte träna så länge som jag brukar. Var på Zumba och det fick räcka! Nu är jag hemma igen och ska ta en dusch, sen ska vi äta lax och potatis. Megagott! Få se vad som händer med illamåendet?
'
Sen får vi väl ta och se en film hemma i stället för bio, eftersom den vi ville se slutade gå innan den ens hade börjat? Tråkigt! Men eftersom jag mår som jag mår kanske det är lika bra.
'
Imorgon har jag i alla fall en slags läkartid så ska jag prata lite med henne och se om vi kan komma fram till något. Hon ville även ta lite tester. Men på sätt och vis hoppas jag att det "bara" är maten och stressen som gör att jag har mått som jag har mått. För nu ska jag ge mig f*n på att fixa det!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0