Idag och framåt!

Okej.. jag kanske var lite VÄL negativ i mitt förra inlägg?.. Nu måste jag ta och rycka upp mig om det ska bli nånting av det här! Men visst är det så det känns ganska ofta.. Det var nog bara sanningen som kokade över där för en stund.
Ni sitter jag och kikar på Melodifestivalen, men det är inte direkt några jättehöjdare med idag? Men det är ju liksom lite tradition? Plikt? Att se festivalen.. Bara är så helt enkelt.
Jag har försökt intala mig själv nu att jag måste acceptera det som varit och gå vidare. Hur det än ser ut på BIA-mätningen på måndag. Det är inget jag kan göra åt. Jag kan inte spola tillbaka tiden och få nånting ogjort. Det bara är så. Idag och framåt, det är det enda jag kan göra rätt.
Om två veckor kommer BIA-mätningen att vara perfekt!
Okej.. jag kanske var lite VÄL negativ i mitt förra inlägg?.. Nu måste jag ta och rycka upp mig om det ska bli nånting av det här! Men visst är det så det känns ganska ofta.. Det var nog bara sanningen som kokade över där för en stund.
'
Ni sitter jag och kikar på Melodifestivalen, men det är inte direkt några jättehöjdare med idag? Men det är ju liksom lite tradition? Plikt? Att se festivalen.. Bara är så helt enkelt.
'
Jag har försökt intala mig själv nu att jag måste acceptera det som varit och gå vidare. Hur det än ser ut på BIA-mätningen på måndag. Det är inget jag kan göra åt. Jag kan inte spola tillbaka tiden och få nånting ogjort. Det bara är så. Idag och framåt, det är det enda jag kan göra rätt.
Om två veckor kommer BIA-mätningen att vara perfekt!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0