Great day!

Är så nöjd med den här dagen! Så stolt över mig själv och glad att jag gjort de val jag har gjort.

Jag började dagen med att åka och shoppa med mamma. Främst bäbiskläder till A & C's nykomling! Men blev även två tights, ett par skor och ett par jeansshorts (!!!) till mig. Det ser jag som "månadens belöning" eftersom jag nådde månadens mål redan för två veckor sen. Jag blev så glad när jag fick på mig de där shortsen och den storleken! Utan problem. HAPPY HAPPY!

Efter det lämnade mamma av mig på stan och jag var in och körde hårt på gymet! Såklart uppfriskande.

Sen var jag och fikade med en vän och vi var på Almas, där de har de ljuuuuvligaste semlorna, men jag nöjde mig med en kopp the och det kändes såå bra!
Vi catchade upp lite och sen promenerade vi hem. Är så otroligt skönt nu med plusgrader å allt!

Hemma gjorde jag lite nytta och sen lax och pressad potatis. Gottit! Jag är så bra! :)

Så efter denna dagen är det bara en sak som fattas. Men jag vet inte vad jag ska göra åt den saken.. Upp med hakan..

Igår var jag på Body Combat, var alldeles för länge sen, men så skönt! Jag verkligen behöver träningen. The place I can relax.

Är nog lika bra att sova. Natti Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0