Bättre idag

Idag känner jag mig mycket bättre. Och jag hopps det håller i sig länge! Sitter och laddar för duschen.. kom nyss hem från träningen. Var gym och Body Balance idag. Sen njöt jag en liten stund i solariet.. Hihi.
Tidigare idag var jag på BIA, och det var som jag fasade.. Vågen visade 1,3 plus.. Men det var nästan 2 kg plus i muskler, så det gör det hela lite mer överkomligt! Och efter var jag in på Konsum och träffade Tess som utbrast: "oj vad smaal du är!" och det satte ju guldkant på hela dagen! Nu har jag lite motivation igen ;)
'
Igår var jag på Zumba och Body Pump. Och jag säger bara TACK OCH LOV för Zumba! Vad skulle jag göra utan den? Jag blir alltid glad just när jag är där, oavsett!
'
Jaha... imorgon ska jag tvätta och städa. Hmm.. Sen Body Combat, kanske även Easy Line?
'
Nej nu ska jag duscha och sådär och vänta tills Fais kommer hem och kanske myser med en film?
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0