Bättre humör :)

Blev på otroligt bättre humör och mycket piggare när jag väl kom igång! Jag körde på ordentligt idag. Jag började till och med prova på löpbandet, och ska fortsätta ett steg i taget tills jag klarar av att springa i ett streck! Är riktigt nöjd över kvällens två timmar! Blev sjöblöt.

Väl hemma tog jag som jag sa en svängom med dammsugaren och så plockade jag ihop i en himla fart! Så nu känns lägenheten mycket fräschare!
Men blir nog en noggrannare städning imorgon och då jag tar disken också!

Innan dess ska jag hinna med ett till svettigt pass på gymet och Borlänge Revyn! Sen middag på de. SEN hem och köra städningen.

Känns som det börjar gå ihop nu. Och på söndag är min älskling äntligen ledig :) då ska vi mysa och gå på bio hade vi tänkt. Känns bra nu!

Nej nu måste jag släcka! Så jag är lika pigg imorgon!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0