Wakeup call..?

Var kankse det här jag behövde för att öppna ögonen? Imorgon har jag två välbehövliga möten. Ska styra samtalen endast mot det här! Det är dags att göra en förändring nu!
'
Lika bra jag lägger mig.. Är trött och jag ska tvätta mellan 4 och 7! Hade egentligen behövt plocka ihop lite och sortera tvätten, men tror faktiskt jag försöker med det samtidigt som jag tvättar. Tror ni det är möjligt? Sen sover jag mellan 7 och halv tolv, så är det tid för promenad till stan för å ta bussen till ABC.
'
Hittade på underbara G.G. idag, så nu har jag äntligen det att se fram emot varje vecka igen. Hihi. Och så lyckades jag få fram H.I.M.Y.M. också! Kanoners!
'
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0