Vacker Valborg

Så fint väder för Valborg. Vackert. Men ingenstans finns någon brasa? Men det är nog många som grillar, för doften finns. Avlägsna smällar hör jag också, så visst finns det folk som firar! Jag sitter en stund i gräset och fångar de sista solstrålarna för dagen. Så otroligt skönt! Men jag är sorgsen. Jag saknar när det fanns en brasa på sportfältet. Det var tider. Eller den gången jag och Carro köpt en massa cider och hade en cykel att ta oss runt till både Mellsta, sportfältet och andra ställen.
Det hela blev mest att jag satt på pakethållaren och hällde i mig och vi stannade var 15e meter och kissade. Haha.

Valborg är något för barn och för tidiga tonåringar som får festa till lite på Ica cider. Men vad är det när man är vuxen? För det är väl det jag är antar jag? Jag gissar på att många grillar och kanske tar en öl för att man är ledig nästa dag.

Solen börjar försvinna och det börjar bli lite kallt :( Kanske ska ta en promenad nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0