Söndag

Kanske ska uppdatera lite om helgen. I fredags hade jag ju inte tid att skruva för vi firade två år <3
Vi gjorde mat tillsammans, myste och var på bio. Dock var filmen på bion värdelöst! Men det gjorde inget för vi var tillsammans <3

Igår plockade jag ihop här hemma och fixade lite. Sen kom mamma och Pontus med lite påskfint :) Sen gjorde jag en Jansson fast med tonfisk och så ägg till det. Blev så nöjd med min Jansson, känner mig så duktig :D

Och så fyllde ju Alva 3 år och dom var hos Annika och hälsade på, så jag fixade två paket och promenerade dit på lite kalas. Och jag hade så roligt! Vi spelade yatzy hela kvällen och skrattade som galna! Länge sen jag gjorde det. Men det bara kom :) Så härligt! Dock blev det en massa ätande. Så idag får jag ta det lugnt för jag ska på dans maraton och body pump senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0