Natti natti

Ligger här tillsammans med Simba och Nallen. Är konstigt nog inte så trött, fast jag var uppe så tidigt med tvätten.

Jag har haft en viktig dag idag och kommit fram till ett beslut. Äntligen. Jag ska släppa den stenhårda kontrollen. Göra en dags planering varje kväll. Men jag ska äta för att må bra och träna för att jag tycker om det. Sluta tänka resultat.. Jag har gjort på "mitt sätt" i över två år och det fungerar ju inte?! Därför ska jag göra det alla alltid sagt åt mig. Äta mat och sluta kontrollera!

Som ni kanske förstår så hade jag ett rätt dåligt resultat på BIA-mätningen idag. Men det hade jag på känn. Tur bara det inte var så illa dom jag fasade! Men nu är det ett nytt liv som väntar.

Ska blunda nu och hoppas min älskling kommer och håller om mig snart. När vi vaknar "imorgon" är det vår två-års-dag. Ska bli så mysigt! Har ingenting planerat och vi ska bara ägna oss åt varann. Så underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0