Kommer sakna Mellsta..

Min kondition har blivit dödad och begraven! Från att ha varit helt ok till att vara stendöd några meter under marken! Jag är alltså på jakt efter en ny! Och då en som är mer än "helt ok". Och jag vill ha den NU.

Jag sitter föresten ute i solen och njuter, medan jag tvättar i Mellsta :) jag kommer att sakna Mellsta! Jag kommer att sakna att man känner alla och hejar så vant varje dag. Jag kommer sakna småpratet med alla och jag kommer sakna alla jag jobbat med. Jag kommer att sakna nästan allt! Det har varit så roligt att jobba här.
Men på torsdag börjar jag i Leksand. Så idag är väl typ min sista dag. Men jag hoppas att jag kan hoppa in nångång här å där ändå ;)

Tillbaka till det där med konditionen. Ska jag behöva leta i spinningsalen? Det är så många som säger att det är så bra där. Men i ärlighetens namn så HATAR jag spinning.. Kanske är det bara för att konditionen är begraven? Skulle jag gilla det mer om den inte var det? Jag gick ju trots allt regelbundet på spinning en gång för länge sen.. Men jag kan inte minnas att jag gillade det på den tiden heller..?

Det tål nog att tänkas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0