Irriterad.. Frustrerad..

Näe vad sur jag blev nu. Hade skrivit en massa så bara försvann det?!

Hmm... Träningen var inte heller nå rolig idag. Usch, märks att jag lagt på mig fett å vätska och lagt av mig lite muskler! Core och gym har jag kört och jag hade bara ont överallt.. Så trist! Men eftersom jag skulle sluta tänka resultat så har jag bara fokuserat på varje övning idag. Jag hoppas det ser bra ut i slutet av månaden! Annars kommer jag ju automatiskt börja tänka resultat hela tiden. Men om jag låter bli sötsaker å håller matrutinerna så borde jag väl ha någorlunda resultat i slutet av månaden? Eller?

Ska promenera hem nu i det här trista vädret vi har. Men bussen är bara dum och ta eftersom jag mår såhär! Så det är bara att börja gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0