Kläder och träning

Kom nyligen hem från farmor, varit där nästan hela dagen. Ätit gott och pratat massor. Var en sväng på Kupolen innan och köpte lite legings och en halsduk. Hittade apläckra skor också! Men ska åka tillbaka imorgon och kika lite mer.

Igår var jag där med söta Louise och hon uppmuntrade mig att kika på vinterjacka. Var roligt. Kunde ha mindre storlekar än jag haft förut och det gör allt så himla mycket roligare! Hittade en på New Yorker (bästaste affären!) som var både bra till fint och till att värma i kylan. Blev störtkär på en gång.

På eftermiddagen började jag på utmaningen på träningen. Skulle klara av pass 1 av 12. När pass 1 (Afro Power Dance) övertalade Malin mig att stanna på cirkelträningen också, så det blev pass 2 av 12. Var jättejobbigt ock kanske inte min grej. Men ändå trevligt att prova på något nytt! Och så blev ju en extra ruta ikryssad ;)

Imorse tog jag pass 3 av 12 (Easy Line) med en hel del träningsvärk från igår. Var Sara idag, hon pressade oss som fan på benpressen sista varvet! Så nu är träningsvärken ännuvärre i benen ;)
Imorgon ska jag fylla fler rutor på utmaningen! Och såklart inhandla ett par nya skor ;)




Kommentarer
Postat av: Susanne

Du verkar se dej själv som överviktig, men det ser inte jag. Jag ser en aktiv trevlig tjej som vet vart skåpet ska stå, stå på dej!! Jag tror du vet jag menar.



2011-10-08 @ 22:44:36
URL: http://susanne-karlssonsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0