Träning & Matvanor

Nu är jag sådär dålig på att uppdatera igen! Fy på mig.
Jag går in och börjar på ett inlägg, sen kommer det något i vägen och så blir det inget.. typiskt!
'
Just nu sitter jag på jobbet och tänker på träningen och mina så kallade matvanor..
Träningen går faktiskt superbra! Och jag tror jag faktiskt börjar märka resultat. Känns så härligt att det ÄNTLIGEN händer något, att man får ut något av allt slit. Och jag är så glad för min älskade Fais som tvingar iväg mig även då jag hellre skulle sitta hemma i soffan framför en film och snaska godis!
'
Det är ju bara de här idiotiska så kallade "matvanorna" jag har som gör att allt går segare. Alltså vissa dagar äter jag bara skit, andra inte alls. Jag skäms så pass att jag inte ens vill skriva i min Matdagbok som jag skriver för Dala ABC, egentligen endast för min egen skull.. Jag och Fais satt och pratade om det en del igår.. Jag måste verkligen försöka nu! Men tur att han är hemma om dagarna nu, annars vet jag inte vad som hade hänt med mig... Så som det såg ut för någon månad sen :/
'
Drog med mamma på VV i tisdags också, så nu ska vi se till att gå och jag hoppas även att det ska kunna hjälpa. Har bestämt mig att inte väga mig hemma också. Bara där varje tisdag (och inte stanna hemma bara för det känns som jag gått upp eller så?!)! Har dock inte skrivit vad jag ätit hittills denna vecka av samma anledning som jag inte skriver i Matdagboken till Dala ABC.. Men ska dit på torsdag igen och får prata med honom mer då..
Har också en rädsla hela tiden att jag inte ska få deras hjälp :( Egentligen vet jag inte varför.. Men det käns lite som dom ska säga; "Du har väl inga problem, här har du inget att göra! Tack och hej." Vad skulle hända med mig då...?
'
'
Mina nya bästa vänner vid träningen!
'
Jag tror dessa är en stor del i mina resultat! Utan den ena hade jag inte haft energin, utan den andra antaglien inte så bra resultat som jag tror jag fått!?!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0