Söndag

Blev en konstig dag det här! Vi sov kanonlänge! Sådär så man liksom är alldeles snurrig när man kommer upp... Vi segade oss upp och åt gottig frukost med Aubergine. Lovely!
Sen var det bara för mig att packa träningsväskan och bege mig mot träningen! :)

Började med en timmes Zumba! Och det är så roligt :D
Och vad är inte roligare än när man står och pimplar vaten och svetten rinner efteråt kommer en kvinna fram och pickar på axeln och säger; "Jag måste bara säga, Gud vad du är duktig på att dansa! Det är så roligt att se." !? Jag hade sett hur hon kollade på mig under passet, men tänkte inget mer på det.. Jag kikar ju också på de andra ibland! Men jag gick ut med stolta steg och kände mig kanonbra!

Fyllde på vattenflaskan och gick in igen för ett Body Pump! Inte riktigt lika kul, men ger ändå bra resutlat och jag försöker verkligen jobba på tekniken. Sen fick jag lova att vänta länge på enn buss och ändå gå halva vägen hem :/ I spöregnet.. Men men... Sånt är livet!
Passade på att ringa pappa och Kicki och se hur det var med dem.

Nu har jag bara latat mig och ätit lite skräp, ska se ett till Gossip Girl avsnitt nu, sen tror jag att jag försöker sova faktiskt. Ska åka tidigt till jobbet imorgon så jag är klar vid 11.. Älsk behöver bilen i tid!
Jag åker kanske en vända till Zara? Var länge sen nu!

Hoppas min älskling kommer hem och kramar mig snart. Annars, natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0