Hur seg var jag förr egentligen?!

El-spåret i Mellsta var jag glad om jag fick poäng på när vi hade Klackiaden! Och då fick man poäng om man kom in under 30 min! Idag när jag sprang runt började jag undra om jag hade fuskat?! Eller vad jag höll på med på den tiden egentligen?! Jag var runt på strax under 15 min! Och då sprang jag 2/3... Jag fick helt enkelt ta ett varv till! Det blev exakt 30min! TVÅ varv! Jag måste ha haft bly i röven på den tiden!

Jaha, men jag är hyffsat nöjd med det! Vet doch inte hur lång sträckan är..? Får ta reda på det! Gick två stolpar, sprang 4. Det är väl helt okej för att vara första gången på väldigt, VÄLDIGT länge?
Men i slutet var jag bra trött och trodde jag skulle sluta andas totalt, jag har verkligen inte flåset! Dessutom känner jag mig klumpig som en flodhäst när jag springer.. Men i slutet av sommaren har jag bestämt mig för att fluga fjäderlätt fram!
Men tills dess....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0