A day of Success

Jag måste påminna mig själv dom dagar jag lyckas med något, dom dagar det går lite framåt. Har inte varit lätt den senaste tiden och då är det svårt att minnas de saker som går bra.
Men idag är det i alla fall flera saker som gått bra!

Först fick vi ombesiktat i sovrummet och godkänt. Men självklart var det "Godkänt med viss tvekan." Gah! Herr Petnoga! Ta hit en gubbe som gör det ordentligt från början så kan du klaga sen!

Sen fick jag ringa och intresseanmäla osv i stället för Fais. Kanon! Annars brukar dom vara fjolliga när det inte är rätt person som ringer... Men nu står vi på två lägenheter som är lediga i april, och en av dem måste vi ju få :) Känns bra i alla fall.

Har fått ont i ryggen igen. Typiskt! Vet inte varför den här gången heller. Är ju säkert 5 år sen jag hade ont på samma ställe sist, men nu är det tillbaka. Inte speciellt kul. Igår kunde jag inte ens ta mig igenom ett pass på friskis. Trotsade dock idag och promenerade till friskis, vilket gick okej, och provade Aerobic. Först gjorde det ont, men efter uppvärmningen gick det utmärkt! Och efteråt kändes det jättebra i ryggen.

Nu har jag rätt ont igen, men så länge jag kan träna är det bara bra!

Har gått bra med maten idag också, är vattnet jag måste bli bättre på.. Och så försöker jag få i mig grönt the. Inte det godaste direkt, men it's good for me.

Längtar till senare ikväll när jag får mysa ihop mig med min älskade Fais ♥



Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0