Lets be honest...

Har inte skrivit här på länge för att det enda som finns i mitt huvud just nu är Viktväktarna, träning och fokus på att gå ner i vikt. Måttbandet och vågen går varma i min lägenhet! Och jag har inte riktigt velat dela det med allt och alla. Men varför inte? Det är en del av mig, och jag trivs med det.

Jag sitter ständigt och kollar på kort och funderar, önskar, drömmer... Just nu har jag ca. 15 kilo kvar till målet. Känns som en lång väg, men jag tänker hela tiden på vad som väntar vid målet. Total utrensning av garderoben är det jag ser mest fram emot!

Dessutom kunna vara bekväm på krogen igen! Jag saknar krogen. Men de få gånger jag går har jag inte lika roligt som förut. För jag känner mig inte ett dugg bekväm. Så jag saknar att vara bekväm på krogen, helt enkelt.

Är dessutom beroende av allt som har med träning att göra på tv!
Helst skulle jag vilja vara i mål igår! Det går inte fort nog. Efter att man kört Cambridge och är van att gå ner fort har man dåligt tålamod när det går saktare.. Men jag hörde om en tjej som blev riktigt sjuk av soppdiet och blev faktiskt avskräckt! Hon var påväg att dö. Det känns som att Viktväktarna är det enda rätta, där lär man sig en livsstil. Det är ingen diet. Jag bantar inte. Jag lär mig äta rätt.

Nu ska jag gå ner i källaren och se om jag hittar min magträningsgrej!




Kommentarer
Postat av: AnnSo

Vilket fint inlägg, Pilla! :) Jag är så glad för dig att du lyckats med allt. Och det är som du skriver, varför dölja detta? Det är ju en stor del av ditt liv. Något du brinner för. Ta hand om dig! Och va roligt att läsa inlägget över, din alla <3 dag, det gläder mig. Kram!

2011-02-15 @ 22:16:32
URL: http://allaroundannso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0