Framtiden

Vad kan den ha att bjuda på?
  1. Jag ska dra med mig mamma på VV!
  2. Jag ska till Dala ABC och se om dom kan hjälpa mig.
  3. Jag behöver rensa förrådet och leta upp en loppis!
  4. Jag & Fais ska till Tyskland och hälsa på hans familj.
  5. Vi ska också ta oss iväg på en kryssning.
  6. Jag ska försöka börja sticka och pyssla för att tjäna ihop någon hobby-slant(?)
  7. Jag tänker försöka dra igån Party Lite försäljningen igen. Vore väl bra i höstmörkret?
  8. Söka något roligt jobb! Eller slår mina drömmar in och jag blir kvar i Mellsta?
  9. Vi ska kika på lägenhet, redan idag faktiskt! :)
  10. Jag ska ge gärnet på träningen och ge mig själv tid!
Jag har många planer och funderingar. Och jag ska försöka uppdatera bloggen lite oftare, som jag lovat så många gånger förrut. Men jag ska som sagt försöka ge mig själv mer tid, tänka på mig själv mer. Då ska jag nog även börja blogga mer för det är något jag tycker är kul :)
'
'

Kommentarer
Postat av: idawahlberg

Tjaa, jag har en tävling just nu på bloggen då du kan vinna ett par örhängen och ett halsband.

Läs på bloggen vad du ska göra för att kunna vinna!



Jag ber hemst mycket om ursäkt ifall du inte gillar sånnahär reklamer.



Kram Idjjaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0