En enda röra!

Tillvaron och lägenheten är i en enda röra för tillfället! Har kartonger överallt och vet inte hur och vad jag ska packa. Har packat så mycket så nu kan vi nog typ inte laga någon mat ens en gång. Men det är en sådan röra så jag vet inte vart jag har saker och ting, kommer glömma att packa en massa bara på grund av röran!

Den här veckan kommer nog bli rörig också, men när vi kommit på plats på nya stället kommer pusselbit för pusselbit falla på plats. Det är jag övertygad om! Och jag längtar så tills jag får börja fixa och dona i nya lägenheten!

Mest av allt längtar jag tills jag kan börja rensa min garderob! Har bestämt mig för att det är 5 kg kvar tills jag kan göra det, men det beror ju på om mitt problem med måttbandet består eller ej? Tycker det är mycket konstigt!



Dream on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0