Skitdator!

Jag hade skrivit massor! Massor! Och det skulle bli ett skitbra inlägg, så dör datajäveln! Batteriet har blivit helt värdelöst! Fan!

Skrev iallafall att jag är grymt trött. Sådär skönt trött, så att om jag skulle lägga mig skulle jag somna fort och sova grymt skönt hela natten. Önskar att nya sängen kunde komma nu! Måste vänta minst en vecka.. Ska bli så skönt att göra sig av med den gamla skrutten och få in den nya himelska skönheten!

Anledningen till att jag är så skönt trött är att jag haft en händelserik helg, mycket aktivitet. Speciellt igår. Var på Step up! Inte favoritsysselsättningen egentligen, men det var kul. Till min stora fasa körde hon en Step tvåa och med en mix som hade rejält tempo! Hon körde skiten ur mig! Väl hemma städade jag och donade innan Milla skulle komma, så körde jag 20 min Zumba och sit-ups innan duschen.

På kvällen cyklade jag med Milla bakpå ner till Salute (myspys) och på samma vis vägen hem. Och så dansade jag i högklackat i två timmar på krogen. Och bara för att krogen stänger 2 så betydde inte det att jag inte var aktiv till 4.

När jag vaknade kändes det som om jag skulle gå sönder och spy! Varje liten rörelse gjorde fruktansvärt ont! Jag har aldrig någonsin haft sådan träningsverk. Det kan jag verkligen inte minnas! Det var en plåga att röra sig.
Satt och pratade med Milla en stund innan hon skulle hem. Sen gick jag och la mig igen.
Varje puss han gav mig innan han gick gjorde ont! Han pussade mig fram på axeln och AJ!
Mina vader gjorde mest ont av allt!

Men jag var ändå lite piggare och bestämde mig för att jag skulle ta mig ner till Stefans pass på eftermiddagen. Så la jag mig på soffan och slumrade. Var sjukt trött när det var dags att byta om.
Tog mig ändå dit. Tog mig igenom passet. Men kom på hur smart jag var som går på Stefans pass när jag har så ont i benen! Jaja, trampade hemåt i snigelfart, tog en dusch och nu är jag utslagen på soffan. Drömmer om den nya sängen!

I morgon börjar dagisjobbet igen. Sen "möte" och så ska jag nog sattsa på att mjuka upp kroppen med lita Afrikansk dans. Nu ska jag göra en sista dum grej, sen tänker jag på morgondagen och en dag i taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0