Hurtlördag!

Vaknade och tog mig iväg på Runes! Blev extra glad när min sötis följde med och var inne på gymet och kämpade, duktig! :) Jag har fortfarande enorm träningsvärk efter gymet i torsdags, ryggen, sidorna, magen värker som f-n! Och älskling klagar på värk här å var han med, hihi. Härligt!
Nu har jag duschat av mig och rakat benen (SKÖNT), slängt i mig lite grönsaker och falaflar och om en timme är det dags för Afro Power Dance! Sen ska jag unna mig en stund i bastun.. fixa mig och åka hem till mamma en stund som ska prova nå nya punkter på mig. Akupunktur, eller vad heter det?
Kommer väl mitt i Mickes barnkalas ;) Imorgon blir det kalas för oss äldre.... varför fick inte jag komma idag istället? Haha.

På tisdag börjar en ny livsstil för mig. Det här året har gett mycket också men nu orkar jag inte mer, nu ska jag skapa mig en livsstil! Det känns otroligt bra, jag längtar ordentligt! Dessutom tänker jag börja jobba med mitt inre, det behövs byggas upp det med. Har varit en kämpig tid nu ett tag. Om någon har något bra förslag på hur man bygger upp sin självkänsla, eller får hjälp med det, så kom gärna till mig med det :)
Känner mig positivt inställd på framtiden.

Nu ska jag busa med Simba!


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! :) du har fått en award från mig, kika in på min blogg vännen! :)

2010-12-16 @ 19:06:47
URL: http://andremmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0