Är detta för mig?

Jag kan inte säga annat än att jag har det bra. Väldigt bra. Jag älskar mitt jobb! Jag har en kille som älskar mig. En familj att umgås med. Och vänner. Jag har äntligen mitt eget ställe. Nånting som är bara mitt (nästan i alla fall). Allting känns rätt. Det känns som om allting har kommit på plats. Jag ser inget annat än ljus i framtiden. Planer på att resa!
Jag trodde inte det här var möjligt för mig. Jag trodde inte att världen skulle tillåta mig att må bra, känna mig glad i hela kroppen. Men nu sitter jag här! Är det säkert att det inte drabbat fel person?
Lyckos mig i så fall..

Carro flyttade igår, så ikväll och i morgon ska vi börja fixa i lägenheten åt oss! Kolla på lite hyllor, köpa kastruller och stekpanna.. kanske en ny säng? Min har verkligen gjort sitt. Det är ju perfekt att jag fyller år snart. Är en hel del småsaker jag behöver!
Och det jag inte får klarar jag mig utan tills dess, om inte han behöver det då :P

Är lite segt på jobbet idag. Händer inte speciellt mycket. Och jag har pysslat och donat med så mycket så nu har jag svårt att komma på mer att fixa och dona med! Skulle vara bra om jag visste vad som är skräp och inte, för då hade jag lätt kunnat rensa ur! Är på sånt humör nu ;) Får hoppas Fais står ut med mig när jag väl kommer igång där hemma :P
Men mest hoppas jag att det blir sol och varmt måndag, tisdag så vi kan steka! Men vi måste ju å andra sidan få i ordnig hemma också! Bättre att fixa det på en gång så man kan bjuda hem folk sen! Och steka när sommaren kommer igång! Om den nånsin gör det...?
Juli, augusti och heela september vill vi ha högsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0