Suugen och glad

Nu är jag riktigt sugen på en mysig grillkväll eller en myskväll med en film och en STOR godispåse! Eller en pizza.. En liten nöt i alla fall..?
Är inne på värsta dagen nu och fasen vad sugen jag är på allt! Sitter på jobbet och försöker sysselsätta mig så jag inte ska tänka på allt jag är sugen på, men det var ju lätt när jag skulle skriva en lista på vad vi har i butiken... Och vi har ju självklart mina favvornötter också!
Men jag måste hålla ut nu! om 19 dagar ska jag och Anna iväg och vara "modeller för en dag" och tills dess har jag 7,9 kvar!! Sen ska jag försöka hålla ut till min födelsedag, sen köra kombinerad därifrån. Är nog i alla fall en som skriker rakt ut om jag kör ren längre än så.. ;)

Om bara ett par dagar flyttar Carro ut och vi får äntligen bo ihop på riktigt! Ser verkligen fram emot det. Allting känns så fruktansvärt bra! Jobbet är toppen! Och hemma går jag steg för steg till en bättre tillvaro. Den här sommaren kommer bli helt underbar, jag känner det på mig!
Efter sommaren ska jag dra ut på nya äventyr, jag bara måste! Men först ska jag gå på bröllop. Äntligen!

Jag känner mig glad i hela kroppen, fast fötterna värker iofs.
Back to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0