R.I.P.

Fick ett sms av mamma idag. Kicki, min dagmamma & granne när jag var liten, har dött. Mamma såg det i tidningen. 52 år. Det är inte rättvist. Hon har troligtvis dött i cancer, det stod något om någon cancerfond i annonsen. Känns konstigt, får lite ont i magen.. hon har ju tagit hand om mig när jag var liten! Det var ju inte bara en vanlig granne. När mamma och pappa jobbade var det ju henne jag var hos! Känns sorgligt. Hon dog på Lucia..

♥ Rest in peace Kicki! ♥


Imorgon är det da'n före da'n!
Hur mysigt låter det inte med uppesittarkväll?! Ska till mamma & co. och mysa :)

Nu ska jag ta tag i disken lite snabbt innan jag ska till Carro och fixa soffan.. Sen hem och mysa med älskling.
(vad dumt det känns att skriva om allt mys jag ska göra, när jag vet att Kickis familj måste ha den värsta julen någonsin :(...)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0