Sex ynka dagar kvar..

Nu är slutet nära.. Usch! Jag vill så gärna vara kvar här! Jag älskar det här stället! Det är det bästa jobbet jag någonsin haft. Jag skulle kunna be på mina bara knän för att få stanna! Dom kan väl anställa mig i stället för att sitta på jour själva hela året? Jag vet hur man gör med bokföringsunderlag och allt det där. Hm. Nackdelen med säsongsjobb. Har man hittat rätt är det ändå över när säsongen är slut. Blir till att söka nytt nu då.

Har kikat lite på vad som händer på bröllopet i oktober också! Åh vad jag längtar! Ska bli så roligt!

Så var det ju det här med låten.. Jag har stressat upp mig så mycket för den och tusen andra saker så usch, jag mådde inte så bra i förrgår och igår. Jag måste försöka varva ner! Men jag vill ju inte varva ner, jag vill varva upp! Måste ta ett steg i taget, men jag vill ta alla på en gång!  För det är när jag är ute på saker som jag känner mig glad och så full av liv. Jag vill bara att allt ska passa in. Snälla gör så att jag löser detta!

Fortsätter jag skriva nu kommer jag bara att skriva obegripligt. Bättre att jag fokuserar på annat en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0