Obalans

Full rulle på campingen idag! Smockat med folk, går nog inte in en enda till. Kul när det händer något!
Är inte riktigt i form dock. Har slagit fel i kassan typ femton gånger, tappade ut min shake på golvet, när jag skulle torka upp det välte jag stolen och höll på att ramla med den själv. Nyss välte jag nästan en hel "hutch"... Något är felkopplat idag.

Slutet närmar sig alldeles för snabbt 

Vill till gymet i morgon igen. Frågan är ju hur jag skulle göra.. Sattsa på ett kort där eller på nåt annat ställe? Kanske ska ta mig dit men betala engångsavgift. SVEA verkar ju ha en hel del kul grejer! Men frågan är var priserna ligger? Och om jag skulle trivas där? har dom Zumba och priset inte är jättemycket dyrare är Friskis så ska jag nog prova en termin där. Känns så ledsamt med Friskis utan Rune :(

En timme kvar till stängning, sen promenix hem.. Inte helpigg på det, men jag måste skärpa mig! Har blivit lite slö under de senaste veckorna när det varit lugnt på jobbet osv.

Har fått ett sug efter att rensa garderoben hemma också! Men får nog vänta ett par veckor till med det. Även om det kliar i fingrarna redan nu. Annars kommer jag ändå få göra om det sen igen. Sen måste jag fundera på hur jag ska göra med Capri-visningen. om jag ska ha den när jag bokat in den, eller om jag ska skjuta på det lite?
Måste ha kläder till bröllop osv, men då kanske inte Capri känns rätt? Vet inte..
Nåt nytt med håret måste jag göra också! Igen. Tror jag ska satsa på det som jag gjorde innan jul förra året. Trivdes bra med det.

På ett vis vill jag vrida upp tiden så det säger *vips*, på ett annat vis vill jag skruva ner den så jag får vara kvar här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0