Getinginvasion!

Jo tack! Idag stod det i tidningen att bin dör i Sverige eller nåt, att dom försvinner. "Det är vi i Mellsta som har ihjäl dom", sa vi då! Helt sant. Jag skriker och springer och Maria och co. jagar dem med flugsmälla. Det måste se ut som ett dårhus här! Dessutom blir alla stuckna hela tiden, fasar för att det snart är min tur. HJÄLP!

Var till Gagnef igår, i en riktig studio, och började på min låt. Min låt. Seriöst! Känns helt knasigt. Men kul att bli "upptäckt". Kan ju hoppas på att det dyker upp något bröllop eller dop som jag får sjunga på! :)
På tal om bröllop.. Linda och Björns stora dag närmar sig! Ååh vad jag längtar! Ska bli så roligt. Så fint.

Ikväll ska jag och sötaste Milla på Winnerbäck igen! Känns som igår vi var i Leksand hela tjejgänget och njöt av hans musik och god dryck. Ikväll är det dags igen, i utomhusmiljö. Ska bli så mys! Sitter här på jobbet och sätter stämningen med musik från Spotify, medan alla andra är ute och tjockar i sig Thailändsk mat. Orättvist!

Börjar se slutet på den här säsongen också, trist. Tycker ju om att jobba!

Jaha, om en timme smiter jag, hemåt för att duscha och hitta kläder till kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0