Ben & Jerry's och Miss Jones!

Jag vill äta en hel butt Ben & Jerry's Cookie dough och se på Bridget Jones Dagbok! Jag vill sätta på mig mjukiskläder, burra in mig i ett täcke och sitta och tycka synd om mig själv medan jag ser världens härligaste kvinna vara sig själv! Det finns nog ingen som kan pigga upp mig som Bridget Jones. Alltid när jag känner mig nere och lite ensam vill jag se de filmerna. Men känslan blir inte densamma utan den där stora butten Ben & Jerry's. Hur kul är en flaska vatten liksom?

Jag försöker njuta i fulla drag av de sista dagarna här i Mellsta. Min chef sa till mig idag, att även om jag inte säger det, så syns det att jag sörjer att det snart är slut. Han är verkligen en människo-kännare! För jag sörjer verkligen. Göran tyckte att jag skulle be på mina bara knän för Leif att få fortsätta på nåt vis! Ungefär vad jag själv har funderat på.
Åh gud vad jag kommer att sakna alla. Å Göran! Han är liksom bara som en stor snäll nallebjörn som man bara vill krama! Vet egentligen inte varför, men han är liksom så snäll och omtänksam :)

45 minuter kvar tills grabbarna kommer och tar över. Välbehövligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0